Afspraken binnen het salon

 

Lieve klant,

Bedankt voor het vertrouwen in NaiLies. Om alles correct en vlot te laten verlopen, met het nodige respect voor elkaar en om discussies te vermijden, zijn er enkele salonregels van kracht. Ik heb een breed klantenbestand en heb al mijn klanten heel graag. Zonder jullie zou ik niet staan waar ik nu professioneel sta! 

Zoals jullie weten, ben ik heel perfectionistisch ingesteld en neem mijn job uiterst serieus. Mijn werk is mijn passie. Mijn doel is dan ook steeds opnieuw om jullie met een brede glimlach het salon te zien verlaten.

Maar om dit te waarborgen en een goed draaiende zaak te hebben, zijn enkele regels echt noodzakelijk.

 

1. Kan jouw gemaakte afspraak niet doorgaan? Gelieve dan 48u op voorhand te annuleren/verplaatsen. Zoniet wordt het volledige bedrag van de geboekte behandeling(en) aangerekend. Een nieuwe afspraak kan pas verkregen worden op het moment dat de gemiste afspraak werd vergoed. Deze vergoeding dient binnen de drie werkdagen te gebeuren.
Ik moet regelmatig klanten weigeren omwille van een volgeboekte agenda. Als je tijdig annuleert, kan ik iemand anders jouw plaats geven.
Ik ben ook maar een mens en heb zeker begrip dat er eens een situatie kan voorvallen waarbij er sprake is van overmacht.


2. Alle nieuwe klanten die reeds kunstnagels hebben, betalen bij hun eerste afspraak meer dan de bijwerkingsprijs die de vaste klanten betalen. Reden? Iedere styliste heeft een andere werkwijze en gebruikt andere producten. Ik start terug van nul, dus verwijder eerst het aanwezige product. Hiervoor heb ik extra tijd nodig, alsook plaats ik een nieuwe set. Zijn er herstellingen nodig dan zal de prijs uiteraard hoger liggen.


3. Een bijwerking van de kunstnagels dient binnen de 3 tot 4 weken te gebeuren. Wacht je langer dan 4 weken, betaal je een meerprijs. Reden? Meer werk om alles in vorm te zetten en meer productverlies. Daarnaast is het uiterst belangrijk om de bijwerkingsperiode te respecteren om een gezonde staat van de natuurlijke nagels te garanderen/behouden.


4. Afspraken kunnen online gemaakt worden. De agenda staat steeds voor vier maanden ver open. Het is zeker nog mogelijk om via mij afspraken in te boeken, alsook verder dan vier maand. Zo ben je altijd zeker van jouw (vaste) plaats. Wens je nail art, bepaalde veranderingen of is er herstel nodig en twijfel je welke behandeling(en) je moet aanduiden, zend mij dan gerust een berichtje. Bepaalde zaken vragen meer tijd, maar ik kan niet alles onderverdelen of het wordt veel te ingewikkeld om te boeken. Contacteer mij dus zeker. Ik help dan of boek de afspraak voor jou in.


5. Ben je te laat? Graag een berichtje of telefoontje om me op de hoogte te brengen. Ik kan op die manier kijken of jouw afspraak nog door kan gaan mits wat aanpassing van de wensen. (Bijvoorbeeld geen nail art of een naturelle set). Vanaf 15 min. te laat wordt de afspraak sowieso geannuleerd en zal deze volledige aangerekend worden. Als ik dan nog moet beginnen, heb ik onvoldoende tijd en zal dit ten koste gaan van de kwaliteit. Alsook moet de klant na jou wachten en die daarna... Dit is oneerlijk en onrespectvol naar hen toe die misschien nog andere afspraken op de agenda hebben staan.

 

Mochten er vragen zijn, hoor ik die graag. Zend me dus gerust een bericht.
Ik doe er alles aan om jullie steeds de mooiste nagels en beste service te geven. Alvast bedankt voor jullie begrip en ik kijk uit naar een goede en vlotte samenwerking.

 

Liefs

Annelies